Temat dzisiejszych zajęć: Ja i moje emocje
Zadania do wykonania na dziś:
- Przeczytasz opowiadanie.
- Odpowiesz na pytania.
- Zapiszesz zdania w zeszycie.
- Obejrzysz film.
- Wysłuchasz wierszyka o emocjach.
- Zaśpiewasz piosenkę.
- Wysłuchasz utworu muzycznego.
- Rozwiążesz zadania.
Zadanie 1.
Przeczytaj fragment książki Grzegorza Kasdepke „Kuba i Buba, czyli awantura do kwadratu” pod
tytułem „Dzień Dziecka” – podręcznik, strona 40 – 41.
Odpowiedz ustnie na pytania:
Kim są Kuba i Buba?
Jak często kłócą się Kuba i Buba? Z jakiego powodu?
Jaki sposób na zakończenie kłótni znaleźli rodzice?
Zastanów się i powiedz rodzicowi, co oznacza powiedzenie:
Kto się czubi, ten się lubi.
Naucz się pięknie czytać wybranego fragmentu tekstu.
Naucz się pięknie czytać wybranego fragmentu tekstu.
Zadanie 2. Połącz
odpowiednie części zdań w pary i zapisz
w zeszycie.
SZANUJEMY SIĘ… W DOMOWYCH OBOWIĄZKACH.
POMAGAMY RODZICOM… I KOCHAMY.
ZAWSZE… GDY MAMY PROBLEM.
ROZMAWIAMY… ZGODNIE SIĘ BAWIMY.
Zadanie 3. Obejrzyj
film „Moje emocje”
Zastanów się, jak czują się osoby, które żyją w zgodzie z innymi. Jak się zachowują?
Jak się zachowują się osoby kłócące się z innymi?
Spróbuj pomyśleć i ustal 3 - 4 zasady zgodnej zabawy - zapisz w zeszycie.
Spróbuj pomyśleć i ustal 3 - 4 zasady zgodnej zabawy - zapisz w zeszycie.
Rozpoznaj i dopasuj emocje:
Porozmawiaj z rodzicem/ opiekunem o swoich emocjach w
różnych sytuacjach. Pomoże Ci w tym ruletka:
Zadanie 4. Zaśpiewaj piosenkę „Mam przyjaciela”.
Wysłuchaj utworu Roberta Schumanna „Marzenie”. Podczas
słuchania zwróć uwagę na nastrój i tempo utworu.
Zadanie 5.
Wykonaj zadania 4,5 str. 39 oraz 1,2
s.40 (karty matematyczne).
Zadania dodatkowe:
Poćwicz ortografię, uzupełnij dyktando „I ty możesz zostać
nauczycielem”
Poznasz nazwy pór roku.
Obejrzysz i wysłuchasz historyjkę.
Otwórz podręcznik na s. 83. Na górze strony zobacz ilustracje przedstawiające pory roku. Słuchaj
i powtarzaj nowe wyrazy:
Zapisz w zeszycie
wyrazy nazywające pory roku. Możesz też wykonać do nich ilustracje.
Obejrzyj i wysłuchaj historyjkę. Tekst znajduje się na s.82
Nowe słowa:
again – znowu
What’s that? – co to jest?
Let’s go and see – chodźmy I zobaczmy
Welcome! – Witam!
Dziś prezentuję kolejne Wasze prace wykonane techniką origami. Są to łódki i samoloty. Dziękuję za wykonanie prac:
Amelce, Oscarowi, Asi, Bartkowi, Kasi, Nikoli, Darkowi, Marysi, Dominikowi, Bartoszowi, Igorowi, Zuzi B, Dawidowi, Karolinie i Oli.
(kolejność imion i prac jest przypadkowa)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz